Jangan terperanjat bila ada penoreh getah mendapat pendapatan RM3,000 sebulan sekaligus melepasi pendapatan penjawat awam. Biar betul? Memang betul la! Hari ni harga getah melambung tinggi sehingga mencecah RM15 sekilogram. Wah mahal getah sekarang......

Sabtu, 9 Julai 2011

Ibrahim Ali masih tidur dgn bini. Khairy entah mana?

Kronologi Perhimpunan Patriot

KUALA LUMPUR: Berikut adalah kronologi suasana menjelang perhimpunan patriot yang disertai Pemuda Umno dan Kelab Putera 1Malaysia di Jalan Bukit Bintang menuju ke Stadium Merdeka pada pukul 10 pagi, Sabtu.

10.30 pagi: Kedai di sekitar Jalan Bukit Bintang beroperasi seperti biasa. Hampir semua kedai dibuka pada pukul 10 pagi. Orang ramai dan pelancong asing menikmati sarapan pagi di restoran berdekatan. Keadaan masih lagi terkawal.

9.40 pagi: Media dimaklumkan oleh ahli Pemuda Umno bahawa perarakan ditangguhkan ke 12.30 tengah hari.



9.30 pagi: Pelancong asing dilihat mengunjungi kawasan membeli-belah berhampiran manakala orang ramai yang bekerja pada hari ini turut melalui kawasan ini.

9.20 pagi: Keadaan lalu lintas kelihatan lengang dan pergerakan kenderaan serta motosikal bergerak lancar.

9.00 pagi: Keadaan di sekitar kawasan Bukit Bintang kelihatan tenang dan terkawal. Kumpulan media mula membanjiri kawasan sekitarnya sementara menunggu ketibaan peserta himpunan Patriot.

MAAF GAMBAR TAK ADA SEBAB TAK RAMAI TAK SAMPAI 10 ORANG - RUGI BELI KODAK AJE!!

0 ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Arkib Blog

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites